Wist je dat… dit al mijn derde BLOG is?

24, 25 & 26 aug.

Vandaag schrijf ik alleen maar wist- je- dat- jes over de afgelopen 3 dagen. Weet je waarom? GEWOON, omdat het leuk is! Wist je dat niet? Dan weet je het nu.

Wist je dat… het zwembad op het dak zo warm is, dat ik nog eens goed heb gekeken of het geen gele kleur had.

Wist je dat… je hier gewoon je rijbewijs kan laten maken in 5 minuten tijd op de markt? Behalve je rijbewijs is een 2de paspoort ook mogelijk.

Wist je dat ik in 2 dagen tijd nog nooit zoveel gekke dingen heb gedaan? (denk aan sprinkhanen eten tot aan racen in een tuktuk).

Wist je dat… een voeten bad met zo’n 300 vissen ontspannend zou moeten werken? Wist je dat… ik die vissen toch echt het liefst wilde verdrinken? Wist je ook dat… Milou deze mening met mij deelt?

Wist je dat… ons toetje gisteren een heerlijk krokante sprinkhaan was? Wist je ook dat… ik eigenlijk heb gekozen voor een sprinkhaan, omdat de kikkers en kevers NOG GROTER EN VIEZER waren (filmpje volgt).

Wist je dat… wij na dit krokante toetje, toe waren aan een heerlijke Thaise massage? Wist je dat… deze massage maar 3 euro is voor 30 minuten? Wist je ook dat… ik nu weet waarom dit zo goedkoop is? ZE MARTELEN JE!!!!! En vragen niet eens van te voren of je verdooft wil worden. Wist je dat… je op deze manier 30 minuten echt niet trekt?

Wist je dat… Lianne en Milou van8 een dronken gast voor de deur hadden staan? Wist je dat… Lianne de held van de nacht was, nadat zij had gebeld, stond de politie 10 minuten later voor de deur.

Wist je dat… de tuktuk driver harder gaat dan de gemiddelde scooter?

Wist je dat… ik met mijn SLIPPERS (ik herhaal SLIPPERS) in de poep ben gaan staan? Wist je dat… het de smeuïgste poep was die ik ooit heb gezien (en helaas dus niet alleen gezien)?

Wist je dat… onze eerste thaise broek een feit is? Wist je dat… deze broeken in Nederland als pyjama aan worden gezien?

Wist je dat… we super veel tips op internet hadden gelezen om niet opgelicht te worden. Wist je ook dat… wij dit allemaal wisten, maar toch overal intrappen?

Wist je dat… Fran tijdens een massage (waarbij stilte vereist was) INEENS keihard ging klappen? Omdat ze dacht dat de koning geëerd werd. Eigenlijk werden er massage oefeningen gedaan op iemands rug. Wist je dat… Fran ons op dat moment ook aanspoorde om te klappen? Wij keken haar wel wat wazig aan, als je begrijpt wat ik bedoel.

Wist je dat… we een Hamza hebben ontmoet? Hij woont in Nederland en is 2 maanden op reis geweest in China. Sindsdien is hij zijn Nederlands verleerd. Mohammet Ali was er niks bij.

Wist je dat… de buschauffeur ook zijn rijbewijs heeft laten maken op de markt? Er zullen vast regels zijn, alleen heb ik deze nog niet kunnen ontdekken bij onze lieve driver.

Wist je dat… Alles F*cking goedkoop is. Alleen dat je zo vaak wordt genaaid dat je nog steeds veel kwijt bent?

Wist je dat… Fran zo hard schok van de tijgers dat ze uit haar broek is gescheurd?

Wist je dat… ik vandaag samen met Fran voor het eerst pad thai op heb, met 3 extra soeplepels CHILLI saus? Wist je dat… de kok dacht dat we zouden huilen van de hete saus, maar dat we het maar een soft sausje vonden? Wist je dat… wij morgen dus ook een pittig sausje gaan proberen?

Wist je dat… de eerste boete al binnen is? Nee, niet vanwege wildplassen. We waren de sleutel kwijt.

Wist je dat… een voetenmassage iets softer is? Hierbij heb je geen verdoving nodig.

Wist je dat… wij vandaag(zaterdag) getuige waren van de floating market. En het niet veel scheelde dat ik tussen de slangen in het water lag? Ja, ik heb gegild.

Wist je dat… we naar een HELE interessante brug zijn geweest, alleen weet ik niet meer welke. Zo interessant was het.

Wist je dat… onze reisleidster Trudie zei dat we om 2.30 uur terug moesten zijn. Maar iedereen verstond to dirty. Wist je dat… iedereen haar gelijk als pussygirl aanzag? Terwijl ze alleen maar een tijd zei?

Wist je dat Mi haar poeppil (pil om beter te poepen) heeft doorgebeten. Ze vond dit niet bepaald lekker proeven. De werking van de pil ging sowieso NIET achteruit (betrouwbare bron).

Wist je dat… Lianne erg bijzonder is? Elke Thai is namelijk zo’n 1 meter 30 klein. Ze kijken haar dan ook regelmatig vol bewondering aan.

Wist je dat wij vandaag 3 jurkjes hebben gekocht? Wist je ook dat… er maar 1 maat is? Wist je ook dat… ALLE jurkjes TE KLEIN waren voor ons? Leuk hoor shoppen!

Wist je dat we vandaag (zondag) een tuktuk driver hebben genaaid? Wist je ook dat hij aan het einde van de rit niet geheel vriendelijk meer keek. Zacht uitgedrukt.

Wist je dat... mijn wist-je-datjes op zijn?

1. Marianne nooteboom:
    26 augustus 2012
    Dames,soms doe ik me beter voor dan ik ben,wat hebben jullie totnutoe al erg veel beleefd.Ik heb zoveel zin om langs te komen,maar dit zal ik jullie besparen.Leuke foto's,leuke blog en van de week begint het echte werk.Ben reuze benieuwd naar het vervolg.Groetjes Marianne
  2. Je ma:
    26 augustus 2012
    Leuk al je wisjes , maar morgen gaan jullie weer op reis ,en ja dan gaat het echten werk van start, maar volgens mij komt dat wel goed. fijne reis en hou ons op de hoogte. groetjes ook van je pa, knuffel je ma.
  3. Oma:
    2 september 2012
    Vandaag heeft je moeder het in orde gemaakt!!! dag,dag Lucienne,oma.
  4. Oma:
    2 september 2012
    Ja, ik bedoel met dat "in orde maken" op mijn computer hoor, nu kan ik jullie volgen en alles lezen, dag Lucienne en andere dames, liefs Oma.
  5. Lucien:
    3 september 2012
    Super leuk oma!!!
  6. Yolande:
    3 september 2012
    Lieve Luc,super leuk je weetjes en je foto's ik geniet er van.

Tot snel, kijk weer uit naar de volgende leuke dingen,X
  7. Oma:
    4 september 2012
    Ik heb alles gelezen en de foto's bekeken, wat maken jullie veel mee....enig!! Dag lieve Lucienne en andere dames, liefs Oma.